Menu

Warning: Creating default object from empty value in /home/autokron/public_html/components/com_k2/models/item.php on line 596

Transportatori

1. Pot licita curse fara a avea platite cursele in avans ?
Nu se pot licita curse fara a fi platite in avans, adica minim 50 lei.
2. Cate curse in avans trebuie sa am platite?.
Pentru prima data la activarea contului, este necesar sa aveti minim 2 curse preplatite.
3. Se pot recupera banii in cazul in care nu licitez curse sau doresc sa ma retrag ?
Creditul sau cursele platite in avans se poate retrage dupa cel putin 30 zile de la ultima depunere, sau creditul se poate transforma in alte servicii – de ex. Plata taxei de dispecer sau alte reclame.
4. Cursele preplatite se recupereza de la client ?.
La cursele cu 50%, se percepe o taxa de manipulare de 5o lei de la client, iar la cursele intregi transportatorul nu recupereza suma .
5. Cursele externe sunt taxate la fel ? .
Cursele externe se taxeaza de catre Autokron separat, in baza conventiei de colaborare pentru fiecare caz in parte.
6. De unde stie dispecerul Autokron unde si cand am platforma libera?
In prima varianta, platformistul publica personal cursa libera de retur pe care o poate face, iar daca are platit dispecerul Autokron, la plecarea in cursa soferul trimite SMS cu nr. De inmatriculare, destinatia si ora aproximativa la care va ajunge acolo cu prima lui cursa, astfel ca pana ce platforma ajunge la destinatie, dispecerul sa caute curse de retur. De ex. SMS: B 34 LKU Cluj Napoca 06.30. Dispecerul va cauta toate cursele de la Cluj spre Bucuresti ( de ex. Brasov, Ploiesti, Bucuresti, Constanta..etc ). Cu cat acest SMS ajunge mai din timp la dispecer, cu atat sansele de retur sunt mai mari. Aceste informatii se pot trimite si pe e-mail. De asemenea, la ora 06.30 transportatorul poate contacta dispeceratul pentru a vedea ce curse de retur sunt disponibile si in alte variante. .
7. Cati transportatori pot licita pentru o cursa? .
Pentru o cursa pot licita maxim 2 transportatori, pentru confortul clientului. Astfel, in orice caz, clientul va fi sunat maxim de 2 ofertanti si nu de mai multi. .
Cursele care sunt ridicate pe site apar blocate inca de la inceput, iar unele mai apoi devin active.
Toate cererile de curse apar mai intai blocate pe site, pentru ca dispecerul sa acorde prioritate celor care au acest serviciu, iar cele care nu sunt solicitate de abonati, se lasa sa fie preluate de ceilalti transportatori. .
8. Ce se intampla cu cererea clientului dupa ce expira perioada de 50 % ?
Dupa expirarea termenului indicat de catre client pentru prêt redus de 50%, cursa devine la prêt intreg.
9. Cum se socoteste tariful pretului intreg ?
Tariful pretului intreg, din care se scade daca este cazul 50 %, se socoteste pe baza distantei dintre orase masurata din centrul lor, inmultita cu 2 ( adica dus/intors ) iar apoi inmultita cu tariful afisat de catre transportator pe pagina proprie ( de ex. 180 km Brasov – Bucuresti x 2 x 2 lei / km = 720 lei ). Acesta este tariful MAXIM la care se poate astepta clientul, negocierile intre parti sub acest prêt nu ne priveste.

Clienti

1. Ce detalii trebuiesc sa cunoasca transportatorii despre vehiculul meu la postare anunt ?
Detaliile cele mai importante sunt: daca este autoturism sau alt tip de vehicul, daca are sau nu avarii la sistemul de directie si / sau rulare ( lipsa o roata, blocata frana de mana, volan blocat, auto nu se descuie, etc. ), locul de ridicare si destinatia ( pentru inceput doar orasele, fara adresa sau alte detalii ) si cat timp sunteti dispusi sa asteptati pentru cursa. De asemenea, se pot adauga si alte informatii pe care le considerati relevante la publicarea anuntului.

2. Cum socotesc costul estimat al transportului ?                                .
Se gaseste distanta dintre cele doua localitati, se inmulteste cu un tarif mediu de 2 lei / km fara tva, iar aceasta este suma dvs. pentru o cursa la 50%, la care se adauga 50 lei taxa de manipulare. In cazul in care timpul propus de asteptare expira, suma pentru cursa se inmulteste cu 2 ( cursele pe platforma sunt platite dus-intors ), la care nu se mai aplica taxa de manipulare. La castigarea cursei de catre transportator, acesta va avea declarat tariful sau individual / km pentru a afla suma exacta. De asemenea, pe distante mai mari, se poate negocia direct cu transportatorul si o alta suma mai mica fata de cea initiala.
 
3. Ce este taxa de manipulare ?
Taxa de manipulare, este in valoare de 50 de lei fara tva, si reprezinta deranjul suplimentar facut de platformist de la ultima descarcare in orasul dvs. pentru a veni intr-o alta locatie din acelasi oras pentru a ridica autoturismul dvs. – la cursele in care auto dvs. este ridicat la cursa de retur al transportatorului, sau deranjul suplimentar facut de platformist la descarcarea autoturismului dvs. in orasul de destinatie si ajungerea acestuia in acelasi oras la o alta locatie pentru a ridica alt autoturism. O cursa platita integral dus / intors presupune o incarcare si o descarcare, iar la o cursa integral + una de jumatate de prêt ( adica a dvs. ), mai presupune inca o incarcare si descarcare + deplasarea de mai sus.

4. Daca prin coincidenta incarcarea si descarcarea este pe aceeasi strada, taxa de manipulare se mai aplica ?
Da, taxa se mai aplica, datorita manipularii suplimentare si pentru ca in unele cazuri aceasta taxa nu acopera deranjul ( de ex. O descarcare in Bucuresti Nord si o incarcare in Bucuresti Sud ) si pentru regularizare statistica, aceasta taxa se aplica in continuare.

5. Site-ul Autokron participa activ in solutionarea cererilor la jumatate de pret ?
Autokron nu se implica in promovarea cererilor de 50% in afara listei de parteneri.

6. Site-ul Autokron se implica in solutionarea cererilor la curse intregi ?
Dupa expirarea termenului de grupaj cursa sau la jumatate de prêt, Autokron nu se implica in promovarea cererilor in afara listei de parteneri.

7. Daca nu pot posta ( lipsa acces la internet, sau o urgenta—accident, auto in pana, etc. ) se poate apela telefonic direct dispeceratul Autokron ?
In cazul in care din motive intemeiate clientul nu-si poate publica singur anuntul, Autokron poate publica anuntul in numele clientului, iar pentru curse urgente Autokron pune la dispozitie numere de telefon sau se implica in rezolvarea problemei clientului si in afara listei de parteneri, in cazul in care acestia nu pot onora cursa.

8. Autokron asigura calitatea serviciilor prestate de catre transportatori ?
Singura modalitate prin care Autokron poate asigura servicii de calitate ca si intermediar, este ca in lista de colaboratori sa se regaseasca firme autorizate si cu dotarile necesare. Astfel, Autokron cere de la colaboratorii sai sa indeplineasca anumite standarde inainte de a deveni parteneri.  Autokron nu poate fi facut raspunzator pentru orice prejudiuciu material si / sau juridic din vina transportatorului.

9. Daca sunt nemultumit de calitatea serviciilor prestate de transportator pot anunta Autokron cu privire la eventuale nereguli ?
Da, clientul poate face sezizari pe e-mail sau telefon cu privire la calitatea serviciilor oferite de transportator. Autokron face in urma onorarii cererilor de catre transportatori, sondaje de opinie cu privire calitatea serviciilor prestate, iar in caz de abateri se poate rezilia contractul cu transportatorul si sprijni in unele cazuri cauza clientului.

Inapoi sus